27. januára 2015

Nerd TAG! (Nominated by David and Verča!)

Normálne som nemal v pláne robiť žiadne TAGy, teda aspoň svojvoľne nie, ale keďže som do jedného bol hoci už pred dlhším časom, ale stále nominovaný od Davida a Verči z Čteme oba , tak som si povedal prečo nie? Moje plány však na nejaký čas zamrzli kvôli skúškam, ktoré sú už našťastie všetky za mnou a tak sa môžem k mojim plánom znova vrátiť a plne sa im venovať!





1) Najobľúbenejší superhrdina? - no ja by som skôr povedal niekoho ako Joker, Dr. Oto Octavius, Carnage, ale keďže to nie sú superhrdinovia tak... alebo viete čo, kašlem na to sú to moji hrdinovia! 

2) Star Trek alebo Star wars? - toto je pre mňa celkom hlúpa otázka keďže SW je moje detstvo a vyvoláva vo mne vždy len tie najkrajšie spomienky! (ST ani poriadne nepoznám) 

3) Obľúbená spisovateľka? - tak toto bude asi ta ťažšia otázka. Hmmm, veľa ich ani nepoznám, lebo štýl kníh, ktorý čítam veľa autoriek nemá, ale vyzerá to tak podľa posledných dní, že to bude Vilma Kadlečková. 

4. Marvel nebo DC comics? - je mi to v podstate jedno

5. PS, Xbox nebo Wii? - PS ale rozhodne PS1! to je ta najlepšia konzola na svete a nie, nie je to preto lebo žiadnu inú nemám!

6. Obľúbený predmet v škole? - Biológia a chémia

7. Harry Potter alebo Pán prsteňov? - akože FOR REAL!? to naozaj môže byť takáto otázka aj položená? Koho kedy napadlo, že by J. K. Rowlingová mohla aspoň trochu mať na genialitu J. R. R. Tolkiena?

8. Obľúbená počítačová hra? - The Elder scrolls séria, Dragon Age, This War of Mine, Metro Redux, Starcraft 1,2, Warcraft 3, S.T.A.L.K.E.R.

9. Aká by bola tvoje super sila? - "všeho-znalosť" - proste by som všetko vedel!

10. Byť radšej Thor v Rokforte alebo Harry Potter v Asgardu? - Thor in Hoghwarts, because he could beat the crap out of them!

11. Super sila, ktorú máš a je ti úplne na nič? - Moja super sila spočíva v tom, že VIEM, že žiadnu nemám!

12. Jaký kúzelný predmet by si chcel mať? - Prsteň moci!!



Na záver by som len dodal, že nominovať nebudem do tohto TAGu nikoho alebo inak povedané všetkých, ktorí na to budú mať chuť!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára