28. februára 2015

Čo kníhkupectvo dalo? 04 - akcie vo Fantasyy!

Koniec mesiaca priniesol nie len zaujímavé akcie v obchode Fantasya, ale aj dobrú ponuku na bazoši a keďže moja vôľa je slabá, tak som neodolal. Tento nákup hoci odľahčil moju peňaženku, ale určite to neľutujem. Svoju zbierku som rozšíril napríklad o 3 diela česko-slovenkých autorov a získal cez bazoš beznádejne vypredanú knihu Trpaslíci od nemeckého autora Markusa Heitza. 





Česko-slovenská 3 je v tomto prípade moja prvá kniha od Juraja Červenáka a to Vládce vlkú, prvá kniha zo série Černoknežník, očakávané posttolkienovské dielo Tajemství morie od Vladimíra Šlechtu a poslednou je už staršie dystopické dielo Plástev jedu, na ktoré si už dlhšiu dobu robím zálusk. 


Na bazoši sa mi za výbornú cenu podarilo zohnať prvé 3 časti zo zaujímavej série o Trpaslíkoch od Markusa Heitza. Tento rok môžeme očakávať už piaty diel tejto ospevovanej série. Prvý diel je už nejakú dobu beznádejne vypredaný, čiže som nemohol ani chvíľu váhať!
                                                       















Obchod fantasya.cz pred nejakou dobou zlacnil mnoho kníh a ja som ako obyčajne neodolal. Medzi nakúpenými sú trilógia Trpaslíci II od Franka Rehfelda, trilógia Kroniky Havranú od Jamesa Barclaya, trilógia Kroniky Hagena von Stein od Andrého Wieslera a taktiež som si doplnil série ako sériu Živé lode od Robin Hobb a Legendy Alfú od Markusa Heitza.

















Čo poviete na môj výber? Čítali ste niektorú z týchto kníh? Na každú knihu pripravím pre Vás, po prečítaní, recenziu, čiže sa máte na čo tešiť! 


P.S. ospravedlňujem sa za horšiu kvalitu fotiek. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára