2. mája 2015

Čo kníhkupectvo dalo? 07 - nové prírastky!

S koncom mesiaca prichádza aj nový príspevok do rubriky Čo kníhkupectvo dalo?. Moja peňaženka zase raz trpela, ale moje knihomoľské srdce sa len radovalo. Tento mesiac si moja súkromná zbierka prilepšila o 10 nových, úžasných kníh, ktoré mi rozhodne nemôžu chýbať. Jedná sa, či už o doplnenie série alebo o niečo úplne nové. Štyri prírastky som si zohnal rovno u autorov na akcii s názvom Fantastická literárna degustácia, ktorá sa konala 15.4.2015 v Prahe, a ktoré som si hneď dal aj podpísať (viac informácii v pripravovanom reporte z tejto udalosti). 











Na vyššie spomínanej Fantastickej literárnej degustácii sa mi podarilo zohnať tretí (Pád do temnot) a štvrtý (Vidění) diel populárnej českej scifi série Mycelium priamo od Vilmy Kadlečkove a prvý diel (Hovězí v žaludku - Pekelný nářez) jemne šialenej, humorom nabitej série Deamonica, dielo plné démonov a navyše odohrávajúce sa v Prahe, taktiež priamo od Martina Dariona Antonína.





Séria Meč Pravdy si v mojom "držaní" prilepšila o ďalší, tentokrát siedmy, diel s názvom Pilíře světa. Malazská kniha padlých si prilepšila o druhý diel, Dúm mrtvých, séria Death note zas o piaty diel. Niečo úplne nové zastupujú prvý diel série Mistborn od B. Sandersona s názvom Finální říše, prvý diel zo znamej mangy Útok Titánu od Hadžime Isajama, ôsmy diel populárnej českej série Kladivo na čarodeje: Pekelná šleha a zbierka poviedok z argenitového vesmíru od Vilmy Kadlečkovej s názvom Na pomezí Eternaalu.


Čítali ste už niektoré z týchto kníh? Čo si o nich myslíte? Na všetky tieto diela môžete očakávať v budúcnosti recenzie!


P.S. ospravedlňujem sa za horšiu kvalitu fotiek, ale lepšiu techniku nemám k dispozícii.

2 komentáre: