22. novembra 2015

Očami sklenenej šošovky 01: Komiksy a ja

Hoci sa čítaniu kníh nevenujem tak dlho ako väčšina z vás, ale jedno som vedel určite. Komiksy nie! Však na čo by som si ich aj kupol? Boli drahé, malé, ponúkali len zlomok toho čo poriadna kniha a na trhu bol samí Superman, Batman, Avengers,... Proste nie ďakujem. Tento môj skoro neoblomný postoj ku komiksom sa pred nejakou dobou začal ohýbať a praskať. Prvá väčšia puklina sa objavila, keď som navštívil Comics centrum a odniesol si odtiaľ prvú časť série Zámek a Klíč. Puklina sa takto len ďalej a ďalej rozširovala až sa stala fatálnou pre môj názor - to bolo práve vtedy keď som Vítejte v Lovecraftu dočítal. Aké to malo dôsledky? Čo sa deje teraz medzi mnou a komiksami? To pochopíte z nasledujúcich fotiek. (P.S. Marvel a DC si stále držia moju nevôľu)












2 komentáre:

  1. Určitě se to bude časem rozlézat a rozlézat, každopádně velké plus za všechny ty komiksy. Mně nevadí ani Marvel či DC, ale chápu tě. :) :D

    OdpovedaťOdstrániť